تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 23:28
کد خبر : 78436

برف و یخبندان جاده های کوهستانی رضوانشهر را فرا گرفت

برف و یخبندان جاده های کوهستانی رضوانشهر را فرا گرفت

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: بدلیل بارش برف و یخبندان در جاده های کوهستانی این شهرستان، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. مهندس یونس هوشمندپور چهارشنبه شب در این باره افزود: بارش برف که از شبانه روز گذشته در محورهای کوهستانی رضوانشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: بدلیل بارش برف و یخبندان در جاده های کوهستانی این شهرستان، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مهندس یونس هوشمندپور چهارشنبه شب در این باره افزود: بارش برف که از شبانه روز گذشته در محورهای کوهستانی رضوانشهر و پره سر آغاز شده است، هم اکنون ارتفاع آن به حدود ۲۰ سانتی متر رسیده است.

وی بیان کرد: عوامل راهداری رضوانشهر با بسیج تمامی امکانات در محورهای کوهستانی و سخت گذر این شهرستان حضور دارند و رانندگان خودروهای عبوری باید برای تردد در این مسیر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر افزود: هم اکنون محور پونل به خلخال که از مسیرهای سخت گذر این شهرستان محسوب می گردد، از محدوده روستای زندانه و جهانگیریه تا گردنه الماس پوشیده از برف می باشد و از صبح امروز عملیات برف روبی در این جاده ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این ۸۰۰ کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود و بدنبال خروج این شرکت بهره بردار چوب از جنگل هم اکنون این جاده ها نیز تحت پوشش ما می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.